födelsedag

hehe jag är lite knäpp ibland
jag har hela tiden gått och tänkt att min födelsedag är på en onsdag
och sagt att på onsdag ska jag bjuda på fika på jobbet
och sen bokade jag ett möte efter jobbet på tisdag för jag har ju inget bättre för mig då
sen frågade mamma mig igår "vilka kommer på tisdag då?"
jag såg ut som ett frågetecken och fattade ingenting
hon fortsatte "ja det kan ju vara bra att veta hur mycket fika vi behöver"
jag ser fortfarande lika frågande ut och säger "varför ska folk hit på tisdag? kommer dom inte på onsdag då jag fyller?"
hehe då var det ombytta roller och hon såg ut som ett frågetecken

hehe det är visst på tisdag som jag fyller :P
inte lätt att hålla koll på när man fyller 20 :)

Kommentarer
Postat av: Tess

haha.. Knas! ;)

2009-04-29 @ 22:06:02
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0