Burger king

igår efter träningen åkte jag, emelie, vio och nordin ner på burger king som hade nyöppnat.
vi käkade först hamburgare och strips med tillbehör sen var det dags för glass
jag och emelie tog på oss det och vandrade iväg mot kassan
vi valde kassan längst till höger vilket vi skulle ångra senare
där stod världens mest osäkraste/virrigaste kille
jag kan inte ens sätta ord på vad han var riktigt..

emelie beställde iaf en cupcake chokladsmak, hon betalade sen stod han bara där
en annan som jobbade där frågade vad han höll på med
väntar på en cupcake sa han, hehe pucko en sak som är säker
den killen kan inte ha många bollar i luften samtidigt.
efter många om och men fick jag iaf beställa till mig, vio och nordin och det tog sin lilla tid kan jag säga
men som tur var fick vi "rabatt" för att det tog sådan tid. eller inte, han glömde knappa in en av glassarna :P

efter "kvällsfikat/återhämtningsmålet" tog vi en sväng på stan och dunkade på jättehög musik och skrattade som aldrig förr :) en mycket, mycket trevlig kväll om jag får säga det själv.

idag åker vio hem :( jag har tagit ledigt en stund från jobbet idag så åker jag och emelie dit och säger hejdå :( jag gillar inte sånt...

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad snäll ni var som följde med vio, det måste hon ha uppskattat :)

2009-04-02 @ 17:58:48
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0