Pangasius

Blev varken One tree hill eller Prison Break igårkväll. One tree hill som jag laddat ner fungerade inte, vet inte varför. Jag funderade på om det var att jag måste packa upp det innan men med tanke på att jag inte installerat winRAR på min laptop än så kan det ju vara det som var problemet. Nu har jag i alla fall fixat så jag kan se det ikväll. Prison Break hackade hur mycket som helst när jag skulle se det på datorn och jag orkade inte koppla om till tv när jag redan lagt mig till rätta. Jag tror att felet där var att jag laddat hem för bra kvalité eller något så datorn inte orkade med. Hmm.. vet inte om det kan bli så men men.

Snart lunch. Har sett fram emot den här lunchen hela veckan för de serverar nämligen haj på lunchstället där vi brukar äta ibland. Men så typiskt är det att då har vi egen mat med oss just idag! Jag får längta tills imorgon istället för då är det också god mat där, nämligen lax. =) Jag gillar fisk!

Har jätte ont i min högra handled idag, vet inte vad jag har gjort men när jag böjer den uppåt/bakåt gör det jätte ont. =/ Eller det är inte riktigt i handleden det gör ont utan upp mot handen, särskilt upp mot där lillfingret sitter fast. fel?


Kommentarer
Postat av: jenny

Du kanske festade igår?

2008-09-24 @ 18:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0