Måndag

Sitter på jobbet nu, är inte direkt sådär jätte pigg. Bliv lite sena kvällar i helgen men framförallt tar det på att spela två matcher och åka mycket buss. Kom hem 01.30 inatt och klev upp 05.30, yes 4 timmar sömn, kanon!
Söndagens match mot Västerås nämner jag inte mer än att vi förlorade med 5-4. Om jag får säga det själv så för min egen del var jag helt värdelös i helgen. Ingenting funkade som det skulle, jag ville så mycket mer än vad jag gjorde när jag väl fick chansen.

Träningsledig ikväll, blir endast en promenad hem från jobbet som recovering. Blir nog till att lägga mig i soffan ikväll, kanske blicka tillbaka lite på gamla one tree hill avsnitt. Har som sagt fått hem säsong 1, 2, 3, 4 nu =) Fast Vio har säsong ett, hon lånade den i helgen.



Kommentarer
Postat av: emelie

jag är helt knäckt.

2008-09-29 @ 22:09:32
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0