Lunch

Kom precis tillbaka till jobbet, har varit på Richard Sångkock och käkat lunch. Idag blev det syuvade makaroner och fläskfilé. =) Pappa var med någon kund och käkade någonstans så jag åkte iväg med ulf och käkade med han och massa gubbar. Känner mig lite missanpassad.. Men vad gör det när man får god mat =)

Var och handlade tre gånger imorse. Först var jag på Lundbergs som vanligt och köpte börd sen när jag kom tillbaka fick jag åka till Hemköp och köpa Loka. Med tanke på att vattnet inte bör drickas än så fick jag också köpa kaffe som vi fick brygga. Annars har vi en sån där kaffemaskin som vattnet bara är varmt i eller något. Jag fattade inte riktigt vad dom menade. När jag kom tillbaka sen fick jag åka en sväng till för det var visst ännufler som ville ha vatten.

Träning ikväll, det ska bli kul. Mindre kul med fotograferingen bara, jag skulle hellre vilja göra något kul med bilderna. Roligare att knäppa och titta på dom om dom är lite mer speciella än bara en vanlig närbild. Vi ska lämna in spelarpresentationen idag också som vi fått fylla i och jag tror jag är klar med den nu faktiskt =)

BLA BLA BLA vad jag babblar, jag antar att ingen orkar läsa men jag får i alla fall något att göra en stund..

Kommentarer
Postat av: emelie

fan. går inte vattnet att dricka än`?

2008-09-01 @ 14:53:34
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0