Jobbar

Som sagt, One tree hill var helt gudomligt bra. Eller det är och det har jag ju vetat ett tag men början på denna säsong kunde inte kommit mer lägligt. Nu kan jag knappt vänta tills nästa tisdag då avsnitt två kommer.

Kom nyss tillbaka till jobbet, har varit hemma och käkat lunch. Jag orkade inte göra iordning imorse, jag tänkte att jag lika gärna kan åka hem. Pappa är på väg till Italien, lycko han. Jag har ingenting att göra på jobbet, TRÅKIGT! Dagarna går såå sakta när man inte gör någonting. Inte är det heller någon som uppdaterar någon blogg eller något så det finns ingenting att titta/läsa heller. Typiskt!

I helgen är det Nolia. Det ska bli spännande. Jag hoppas vi kan spela bra för då vinner vi alltihop men det gäller bara att vi är bra.

Oj oj oj vad jag svamlar, allt för att lite tid ska gå!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0