Iphone

Såg One tree hill igårikväll. Fortfarande lika underbart, mer än så säger jag inte..

Träningen igår var kort, de var bara en timme vilket var tråkigt. Vi hann inte med särskilt mycket även fast det bara var en 30 minuter kortare träning än vanligt. Hoppas träningen ikväll blir bättre och roligare, fys i början.

Min telefon är iaf typ kaputt nu, eller förhoppningvis går det att fixa den men jag vet bara inte hur man gör. Läste på ett forum nu om en kille som ställt en fråga:

"Hej, när jag pluggar in min iPhone till datorn så säger iTunes följande;
"Det finns en uppdatering tillgänglig för operatörinställningarna på din iPhone. Vill du hämta den nu?"  Bör jag hämta hem uppdateringen?"

Exakt så stod det för mig med tror jag och jag tänkte att uppdatera ja det är väl alltid bra. Efter att jag läst svaret på killens fråga i forumet nu ångrar jag mig väldigt mycket!

"Eftersom du har en upplåst Iphone så ska du inte uppdatera telefonen i Itunes. Då kommer den låsas igen och du kan inte använda den."  Varför, varför, varför gör man saker utan att kolla vad det betyder?

Åååh nu är jag arg. Visst så kanske det går att fixa den men det kan ändå betyda att allt jag har på telefon som jag inte hunnit föra över till datorn och vissa sms jag vill ha kvar kan försvinna. Men inte nog med det, allt jag har skrivit i kalendern den senaste tiden. I början synkroniserade jag den med datorn och så men nu med laptopen har jag inte orkat fixa programmet än och så. Hmm, någon som vet när jag ska till tandläkaren m.m....?


Nej nu är jag arg, argare, argast så nu ska jag gå ut i arkivet på jobbet och höja volymen och arkivera massa pärmar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0