Innebandy

Igår hade vi sista träningen innan premiären imorgon. Känner mig inte alls för säker inför matchen imorgon med tanke på att träningen gick skit igår. Verkligen värdelöst! Jag får väl helt enkelt se till att intala mig själv det om att genrepet ska vara dåligt då blir resultatet bra. Jag försöker förtränga det där om att man spelar som man tränar. Jag är glad att jag väntade tills idag innan jag skrev här för om jag skulle gjort det igår skulle det inte kännas helt rätt idag. Jag måste ta det lugnt så att jag inte skriver alltför mycket som jag ångrar att jag talade öppet om. Blir lätt så när man sitter och skriver.

Nog om det, igår beställde jag hem one tree hill från cdon. Jag har tänkt köpa boxarna ett tag nu men inte riktigt kännt att jag vill lägga ut pengar på de just nu. Kollade först på Åhléns och där kostade varje box 599 kr styck och de kände jag skulle svida i kassan med tanke på att fyra säsonger finns ute att köpa nu. De vill säga ca 2400 kronor för de fyra första säsongerna. Därför lyckades jag göra ett kap =) På cdon kostar första säsongen 199 och de andra tre 299! Jag tog tag i det hela och klickade på köp. När jag sen kom och såg vad jag skulle betala hade dom något extrapris så om man köpte tre fick man dom för 250 =D Jag köpte alltså de fyra första säsongerna för 950 kronor istället för 2400. Jag slappa till och med fraktavgiften eftersom jag handlade för över 600 kronor. Jag tjänade alltså 1450 kronor!!
Livet är härligt ibland!!!


Star wars efter jobbet =) spännande

Kommentarer
Postat av: emelie

åh fan vad avundsjuk du gjorde mig nu!

2008-09-19 @ 19:13:36
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0