Dopingtest

Ja nu är man tillbaka till ännu en ny dag på jobbet. Idag är det tisdag vilket betyder att jag är snart halvvägs till helg =)
Jag är väldigt trött idag, det var jag igår också och då hade jag planerat att efter träningen som slutade nio skulle jag hem och lägga mig i soffan direkt. Nu blev det ju inte riktigt så. Självklart blev jag en av de fem som de plockade ut efter träningen för dopingtest. Det vill säga du ska kissa 75 ml i en burk och du har en tjeje som förljer med dig hela tiden. Hmm, knivigt läge kan man säga. Det är inte direkt det lättaste att kissa när man väl måste. Innan de lästa upp namnen var jag kissnödig men så for de sa Elin Gustafsson gick min kissnödighet upp i rök. 23.15 var jag hemma, 2h 15 min efter att träningen slutat!!! =/ Ja och där försvann den "vilokvällen". Under hela dagen igår tror jag att jag var hemma i 30 min från 6,30 till 23.15 =/ Först jobba sen hem äta, valpkurs, träning och dopingtest..


Nu ska jag göra mitt bästa för att överleva den här dagen och ikväll ska jag kanske träffa Emmie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0