Bladning

Ikväll är det tidig träning sen är det bladning direkt efter. DRYGT! Jag får se hur många det är om jag är med eller inte för det är också valpkurs samtidigt. Eller den har redan börjat då men jag får se om jag hinner dit en sväng eller om det blir bladning även för mig.

Igår gick jag och bror runt höglandsjön och jag tog Baloo med mig också. Förväntade mig inte något annat men jag tror att min arm blev några centimeter längre efter den promenaden. Baloo ville helt enkelt gå mycket fortare än vad vi gick.

One tree hill ikväll också, längtar! Även Prison Break men där har jag inte sett de nyaste avsnittet än. Började igår med att se de två sista på säsong 3.

JAg har börjat virka en mössa =) Tro det eller ej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0