Tenta

Om fyra minuter ska jag börja hålla tummarna. Jag lovade nämligen Emelie det för hon har tenta kl 14.00. Sitter och funderar nu hur det ska gå för mig att jobba resten av dagen med två knutna händer. Lite svårt att skriva på tangentbordet men de går ju, också lite svårt att sortera in specar i en ritningshög. Kan ju liksom bli lite problem att bläddra bland alla papper, men vad gör man inte för en som Emelie. =) Jag menar jag kan ju försöka bringa någon människa lite tur och lycka här i livet.

Nu ringer det. Det var Johan, han undrade vad vi skulle äta idag. Han blev positivt överraskad när jag nämnde ordet lasagne och bestämde sig för att han ska käka hos oss idag =)

Kul att klockan var 4 minuter i 2 när jag började skriva det här och just nu är den 17 minuter över. Tur att man är effektiv! Nej men nu ringde mamma också så nu har klockan redan hunnit bli 24 över. Spela roll, över till det jag skulle berätta. Jag hämtar alltid kaffe tilleftermiddagsfikat vid 14 ungefär. Grejen är det att ute där kaffemaskinen är i ett annat fikarum och där går det en dörr in till omklädningsrummet. Eller egentligen är det bara en öppning för dörren är borta. Förra veckan när jag skulle hämta kaffe kom det en man i kalsonger och nu hörde jag att duschen var igång men som tur var stannade personen som duschade där inne så pass länge att jag hann fylla på kaffe snabbt och kila därifrån. =S hmm, hur manad känner man sig att hämta kaffe egentligen..

Jag har förresten fått en telefon nu på jobbet =) en alldeles egen! Nej nu tjuter Baloo, jag måste se vad han vill.

Hejdå  (14.29)

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, gullunge :D

2008-10-02 @ 21:48:51
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0