Tårta

Igår efter träningen sa Lillan att hon var så sugen på godis och ville att vi skulle svänga förbi affären. Då sa jag att det fick hon inte göra utan hon fick hålla sig tills imorgon, dvs idag =) För om man gör så att man tänker att imorgon får jag äta godis jag väntar tills då. Tänk så varje gång du är sugen på något onyttigt för när morgondagen kommer och du får åta lite godis då kanske du inte är sugen längre, smart va!? =)

Jag plockade nyss fram fika här på jobbet i form av mackor och pålägg. Men vet ni vad som kom som skänkt från ovan? Jo en smarrig tårta! Jag försöker inte alls göra Lillan lite avundsjuk ;)


Okej, vi kanske kan köpa lite godis ikväll om du verkligen vill det =)

Nu ska jag fika, tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0