Mittwoch

Snart ska jag åka hem, väntar bara på att jag ska sluta och pappa ska bli klar med det han gör. Ikväll har vi träning, tro vad det blir för något då. Vi är spelledig i helgen så det blir lite hårdare träningar i veckan. I måndags körde vi AS styrka (bål) och igår körde vi timglaset (intervaller). Sen självklart lite spel efter det också. Tror det bara blir innebandy ikväll.

Jag känner mig verkligen på g nu med innebandyn. Jag känner inte att det går speciellt bra men viljan finns där. Jag vill bli bättre, starkare och snabbare men om det kommer gå det är en annan sak. Jag skulle vilja ha någon som hela tiden kunde säga till mig vad jag gör fel och vad jag ska ändra på och göra på något annat vis men det funkar ju inte riktigt så. Skulle nog inte palla det heller, att hela tiden ha någon som säger till om man gör fel. 

Till helgen kanske det blir en liten "lagfest" eller några i laget skulle träffas och se fotboll sen kanske utgång. Får se hur jag gör, om det blir utgång blir det nog nyktert. 

Nej nu ska jag gå och hämta jackan och stressa på pappa litegrann..

hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0