Miércoles

Lillan har tenta idag. Stackars henne men det ska nog gå bra ska ni se. Sist hon hade tenta hade jag ju lite problem med att arbeta med tanke på att jag sitter vid en dator och skriva samtidigt som man håller tummarna är inte det lättaste. Därför kommer jag även idag ha lite svårt med det med tanke på att sist gick det så bra för henne när jag höll tummarna. Det kanske inte beror på det utan att det är Lillan som är bra men jag kan ju hålla tummarna ändå som ett litet stöd =]

Träningen igår blev bättre än jag förväntat mig. Vi körde fys med Grön, vilket innehöll lite av varje. Timglaset (7-7-6 om jag inte minns helt fel), core, lite kroppskontakt av olika slag typ brottning. Sen gjorde vi en knasig sak, vi skulle vara två och två och jag var med Santana på alla övningar, grejen vi skulle göra var att hon skulle hoppa upp gränsle på mig. Sen skulle jag snurra henne ett varv runt mig, bak på ryggen sen runt till magen igen. Det var sannerligen en knasig men rolig övning =] Sen blev det smålagspel och vårat lag (bettan, soufi, anna, jag) gick obesegrade ur alla matcher, och för att fortsätta skryta lite så var det bara jag som gjorde mål. Vad hände? Kan inte det hända på match också?

Nu ska jag hämta kaffe och förbereda inför fika =]


Jag ska till tandläkaren idag =[

Kommentarer
Postat av: emelie.

jag tror dina tummar hjälpet lite idag:D

2008-10-29 @ 13:55:58
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0