Martes

Jag och Lillan var busig igår =] Vi började med att åka på hallen och gyma sen skulle vi på affären och köpa kvällsfika. Köpte mackor och mjölk och så, det vanliga men sen blev vi plötsligt så sugen så vi köpte pepparkakor och lussebullar =] hehe smarrigt som bara den var det.

Ikväll är det träning och möte med laget innan. Får se vad som tas upp där.. Innan träningen ska i alla fall jag och mamma se om vi hinner iväg ut till Fjällräven, måste kolla på en jacka för en viss lite vovve som jag ändå älskar lyckades äta upp min. Får se hur det blir, sitter och hoppas att dom ska ringa från skokanonen också och säga att de har fått hem just dom skorna i storlek 36 =] jag hoppas inte för mycket men. Har för mig att mamma skulle iväg med moster snart och då kanske de hittar skokanonen någonstans.


Nu är det fikaaaa...





Jag önskar att jag kunde rita...

Kommentarer
Postat av: emelie

hha, vi får öva på att rita :D

2008-10-28 @ 20:43:39
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0