Måndag

Ja, så nu är helgen över och man är tillbaka till jobbet igen. Jag lider med Ella, fick sms av henne i morse att hon höll på att städa ur en raback nedanför migg jobb. Jag svängde förbi där när jag skulle åka och handla och vi snackade lie och jag lider verkligen med henne som mådte stå där ute i kylan och städa =/

Helgen har varit bra, den har faktiskt inte varit sådär jättekort som alla andra helger känns som dom är. Kan bero på att vi hade match på fredagkvällen. Vi förlorade förresten den matchen mot dalen med uddamålet. Inte bra alls! Jag som verkligen trodde att vi skulle ta dom den här gången.

Blev lite depp efter matchen men då kom Lillan som en räddare i nöden och föreslog att hon skulle sova hos mig. Så blev det och hon blev kvar tills söndagmorgon då jag skjutsade hem henne. Vi hade mest en slappar och ätar helg. Massor av godis har spårlöst försvunnit och smoothie den är också borta, hmm.. =) Vi har sett Prison Break så nu har hon hunnit ikapp mig så att vi är på samma avsnitt, längtar tills imorgon då både one tree hill och prison break släpps. Vet inte riktigt om jag kommer orka se båda med tanke på att vi tränar till nio och då är man hemma ganska sent och så.

Ikväll är det träning igen, bara en timmes träning vilket kommer gå jättefort. Jag tror dock att det inte kommer bli någon innebandy alls ikväll för vi har ingen match nästa helg så det blir mycket fys i veckan. Herr Grön kommer köra hårt med oss.


Tatuering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0