Måndag

Kom nyss tillbaka upp på jobbet, har varit nere på MacGregor på möte. Det var lite tjaffs angående leveranser m.m. Kändes lite konstigt när vi satt där nere för jag kände nästan som om jag ville säga något. Komma med förslag och sådant även fast det är lite svårt med tanke på att jag inte riktigt vet hela bakgrunden. I vanliga fall skulle jag mest sitta och lyssna och inte tänka så mycket men nu fick jag nästan tänka mig för så jag inte skulle säga något.

Helgen har varit kort känns det som. Fredagen efter jobbet tillbringades på stan med Lillan och Bettan och kvällen hemma hos mig med Lillan. Vi var sådär jätte social, Lillan tog med sin dator så satt vi där i soffan med varsin laptop =] Ganska skönt ändå.

Vi har även kommit på en pakt, eller kanske inte en pakt men ja jag vet inte vad jag ska kalla det. Vi ska i alla fall inte äta onyttigt. Aldrig på veckodagarna och om vi har match på helgen får det bli att vi delar på något eller köper något litet på söndagen kanske. Är vi spellediga får vi äta men med råge. Ikväll på träningen ska vi komma på ett straff som man ska få om man bryter mot reglerna. Jag fick ju ett av Lillan idag som hon skulle göra men fick sen reda på att det inte var hon som skrivit det =]

Aja, träning ikväll. Kort träning endast en timme vilket är lite tråkigt. Tror också att vi är träningsledig imorgon eller onsdag med tanke på att vi har dubbelhelg och åker på fredag. För min del skulle det vara helt okej att träna men alla kanske inte håller med.

Jag är hungrig,
hejdå

Kommentarer
Postat av: lillan

va coolt att du ville säga nåt :D!

Du var grym idag på träningen!

2008-10-13 @ 21:20:25
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0