Lunes

Jaha då var helgen redan slut och man är tillbaka på jobbet. Helegen har helt enkelt varit upp & ner och ner & upp. I fredags mötte vi upp Tilda och var några ur laget och käkade på UH efter det var vi några som drog vidare hem till Maja där det var dags för Herbalife. Vi fick provsmaka några produkter och fick massa information och som vanligt lät det mycket bra. Vi fick även scanna kroppen och se våran fysiska ålder och muskelmassa och sånt.
Jag har i alla fall bestämt mig för att prova på det och se om jag blir piggare och allt vad man nu skulle bli =]

Efter de blev det idol och massa snack bara innan det var dags för hemfär och sängen. Lördagen startades med en färd till broder Magnus för att säga hej och hämta mitt psp som jag köpt. Sen var det samling och match mot Huddinge, som jag skulle kunna säga är de kaxigaste laget hittills i elitserien. Eller i alla fall tränaren som börjar med att berätta för våran tränare att det är så skönt att de möter oss idag så de kan rulla på alla spelare och prova på nya formationer inför seriefinalen mor IKSU kommande dag. MArtin blev väldigt paff och stälde en motfråga där han undrade om de tänkt ta ledningen med 8-1 på en gång. Huddinges tränare höll snabbt med och sa att det var precis de som var deras mål. Hehe, nu blev det ju inte riktigt så utan vi vann med 7-5.

Efter matchen följde Lillan med mig hem och käkade och kikade på Prison Break.

På söndagen var det Rönnby som stod för motståndet och matchen öppnade sig på sämsta tänkbara vis. efter ca 4 minuter låg vi under med 0-4 =/ vad hände? Visst vi spelade upp oss lite i andra och tredje men fortfarande fattar jag inte vad vi har så problem med i början av första =/. När matchen var slut stod det 2-9 på resultattavlan vilket jag inte tror vi var särskilt nöjda med.

Vi åkte iväg till Coop och köpte godis och sen till hallen igen för att se herrarna förlora med 7-10 mot Gävle. Och efter den matchen så säger jag att helgen är slut och sätter punkt där.


Förreseten så kan jag ju inflika att jag fick ett sms av min far då vi satt på herrmatchen. "Nu måste Baloo vara mätt för han har ätit upp din jacka och väst". Ja och där var allt roliga slut, när jag kom hem fick jag se en väst, eller ett trasig tygstycke som en gång i världen har varit en väst. och en jacka utan ärm. Visst västen är inte hela världen men jackan, vet inte hur länge jag letat efter en jacka som inte är för tunn men inte heller för tjock. Hittade den i våras men den är nu borta för gott. Ja, antingen får jag se till att hitta en jacka innan fredag vilken kan bli svårt då jag jobbar 7-4 varje dag och har träning varje dag. Jag får helt enkelt frysa ihjäl nere i stockholm till helgen. Yiiphiiie!! NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0