Jueves

Nyss käkat lunch. Det var ingen god mat på något utav de ställen vi brukar åka på så ett litet problem uppstod. Vi var ändå relativt snabb att lösa det då pappa nämnde subway. Jag var inte direkt långsam med att hålla med. Tyvärr så var det ganska många som tänkt samma som oss vilket visade sig direkt när jag kom in. Kön var lååååång!

Nu har jag i alla fall gluffsat i mig min macka och gick vidare hit. Ringde till mamma också och skickade iväg henne till apoteket för att köpa exberitox (stavning?) till mig. Lillan sa att det var bra och att man blir frisk direkt nästan. Gut. Jag tror nämligen att jag har feber, eller det har kännts som de idag iaf.

Igårkväll var jag förresten hos Lillan och såg One tree hill, det var kanon som vanligt. När vi startade det kom vi båda två på vad längesen det var sist man såg det. Eftersom det var uppehåll förra veckan var det ju hela två veckor sen senast. Som tur är så var det Prison Break förra veckan när det inte var tree hill och tvärtom nu. Tur det för annars skulle de bli jobbigt att inte ha något att se fram emot alls under veckan.


Polisen meddelar att man har gripit några av Usama Bin Ladens släktingar.

De personer som nu sitter i säkert förvar är Usamas mor Marme Laden och hans två börder Choko Laden och Remu Laden.

I lördags tillfångatogs även hans syster Pina co Laden. Polisen spanar nu efter hans kusin Sal Laden.



Pasarlo bien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0