Jueves

Igår hade vi match mot P94 vilket var det pinsamaste jag har varit med om på länge. Vi var så loj och helt värdelösa. Ja det var rent ut sagt riktigt pinsamt. Vi vann med 4-1 men vi ska vinna med så mycket, mycket mer. Blir på dåligt humör så fort jag tänker på det.

Efter träningen åkte jag och Lillan till Gugge och fikade, det var mycket trevligt. Framförallt smarrigt med varm choklad och mackor =]

Imorgon drar vi iväg till Stockholm också, det känns riktigt kul! Skönt att få komma härifrån och få göra något kul. För kul det kommer vi ha det kan jag ju säga. Synd bara att vi missar lagfesten vi har i helgen men de är sånt man får ta. Hörde att det ska vara utklädnad och så och om jag skulle ha varit hemma och skulle dit och klä ut mig så vet jag utan tvekan vad jag skulle varit =]

Såg One tree hill igår också. Helt underbart! Fattar inte att det snart är över. En del av mig hoppas på en säsong till men jag vet att det kommer inte att komma. Samtidigt är det ju bra att de slutar nu så hinner de inte spåra ur som många andra serier gör när de envisas med en säsong till. Även Prison Break är ju slut snart, var inget avsnitt denna vecka men såg att det är två avsnitt nästa vecka =] LYCKA!

Nu skulle jag behöva någon som trycker hårt på mina axlar/rygg för min vänster arm har domnat bort =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0