Innebandyboll

Käkade lasagne till lunch på Richard Sångkock, det var mycket gott. Nu är jag tillbaka på jobbet igen, sitter och funderar på om det är såhär att jobba på kontor, jag infogar en bild på hur mitt skrivbord såg ut för ca 10 minuter sedan.




Hmm. mycket plats över? eller inte. Där ser man förresten utskrifterna (de så kallade ormarna) som jag rullar ihop. Just nu har jag rullat ihop alla fyra och ska snart bära ut dom till hyttgrabbarna. Det kanske låter konstigt med hyttgrabbar men det är två killar, Björn och Patrik som jobbar ute i övre verkstaden där de monterar hytter. Därför blir det hyttgrabbarna. =) Mycket svammel nu..

Igår tränade vi för första gången med de nya bollarna =) De nya med dom som jag märkte av är att dom är orange innuti och dom var hårdare och därmed tyngre. Ingoar en bild på bollen också =)





Jag måste berätta om en tragisk händelse imorse också. Jag tyckte så synd om Lillan så. Jag får ett sms av henne på morgonen först ungefär vid halv sju och vi skriver lite om vilken underbart härlig dag det är. Solen skiner, härlig sovmorgon, pigg som en lärka och det kan inte bli så mycket bättre än så. NOT!

Det var alldeles för tidigt och kolsvart ute och kallt och allt vet vad. Sen att jag får ett till sms av Lillan av att deras buss har stannat uppe i Husum (på väg till skolan i Umeå) Dom har nämligen tappat växellådan, vart den har rymt vet jag inte men dom blev fast där ett bra tag innan en ny buss kom och hämtade upp dom. Hon blev försenad till skolan och var tvungen att gå in där det satt ca 60 personer som redan påbörjat lektionen. Huvaligen det skulle jag aldrig ha gjort, eller tro vad Morris och Månsson säger om Naturkunskapen i ettan på Park? =) HEHE




Kommentarer
Postat av: lillan

haha. schysst office ;)

Ja, fyfan vad synd det var om mig.. Men lärarna brukarmest vara tyst och fortsätta snacka.. Denna kille ba "Ni kan ju säga till närni är klar så fortsätter vi sen" fast på ett taskigt sätt..

2008-10-09 @ 15:43:04
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0