Huvudvärk

Det har jag haft en hel del av de senaste dagarna, vet inte riktigt varför. Vill verkligen inte bli sjuk nu men det är nog något jag inte riktigt kan styra över.

Jag är så otroligt trött nu, det är jag i och för sig typ alla dagar, orkar inte jobba mer. Jag fattar inte hur alla andra orkar med allting men inte jag. Eller jag gör ju det typ men andra verkar inte tycka det är lika jobbigt. Vet inte riktigt om jag ska orka allt det här heller med tanke på att skolan var ganska slapp i trean om jag tänker på tiden man verkligen var där. Visst det var väldigt mycket vi skulle göra och tiden räckte inte alltid till men man kunde ändå ta sovmorgon när man ville och så. När det var slappt orkade jag ändå inte, jag orkade inte för ett halvår sen och tillbaka i tiden hur ska jag orka nu? Vad tror jag om mig själv egentligen? Jobbigt att hela tiden gå och försöka vara förberedd eller redo. Jag börjar bli nervös..



Whenever you're having a bad day,
someone else out there is having a worse one.
So focus on the good things in life.
- Lucas scott

Kommentarer
Postat av: lillan

åh i love that! (asså det lucas säger)

Det måste bli vårat nya motto!

2008-10-16 @ 22:31:48
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0