Fika

Idag har varit en ganska konstig dag, eller egentligen bara eftermiddagen. Kroppen har varit helt knas, gissar på att det kommer inifrån. Har känt ett tryck över bröstet hela eftermiddagen tills nu, eller det är typ fortfarande kvar. Under träningen kändes det som om jag endast hade en halv lunga att andas med, luften gick liksom inte ner. Allt stannade i halsen och jag typ hyperventilerade efter varje byte. 

Ett tag funderade jag om allt detta var för att jag var nervös, fattar inte varför men. Fattar inte riktigt hur man kan vara nervös för att ta en fika med sin bästa vän. =/ Men men allt kan väl hända när jag är inblandad känns det som. Just nu gissar jag på att det kanske inte var därför trycket fanns där med tanke på att det fortfarande delvis finns kvar. Beror nog mycket på allt annat också. Skulle nog behöva bryta ihop på riktigt men jag orkar inte och vågar inte släppa lös..
nej nu måste jag nog gå och lägga mig innan saker och ting går snett..





damn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0