Ensam

Sitter alldeles ensam på jobbet nu. Eller det är ju massa människor nere på verkstan men jag är helt själv på kontoret. Alla är borta på möte och kvar blev jag, fast jag är ju inte helt ensam. Jag har ju världens bästa vakthund med mig idag. =) Just nu ligger han och sover men det är ändå lite sällskap i alla fall.

Fick precis ett sms av en ledsen tjej "Hej. Min säkerhetsnål har gått sönder till rosa bandet :( *ledsen tjej* " Stackare, det ska jag väl försöka göra något åt ikväll om minnet är på min sida. Hoppas den ledsna tjejen kan bli glad då igen. =)

Ikväll är det träning sen One tree hill och Prison Break, YES!



back to work

Kommentarer
Postat av: lillan

jag blir nog glad då.

2008-10-21 @ 15:49:27
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0