Dröm

Häääääärrrrrr äääääärrr RIXXX MOOORGON ZOOOO!

Det sa dom nyss på radion och nu spelas Amy Macdonald, precis som alla andra dagar. Visst kan jag hålla med om att det är roligt att lyssna på rix på morgonen när det är Roger, Titti och Gert. Det är bra när dom pratar men sen spelas samma och samma låtar hela tiden . Jag började räkna men tappade snabbt räkningen på hur många gånger de har spelat Takida - Curly sue. Jag menar visst är den låten bra men den var bra mycket bättre innan RIX spelade sönder den. Takida är bra och har så många fler låtar än Curly sue!

Nog om det, inatt drömde jag att jag blev skjuten i vänstra sidan av magen/höften =/ Det var något tjaffs med innebandyn först och sen var vi några hemma och då dök det upp två personer utanför fönstret. Den ena hade ett vapen och skulle skjuta en mörkhyad man som var inne med oss men då missade han och träffade mig istället. Sen vägrade alla hjälpa mig att få ut kulan, ingen skjutsade mig till sjukan eller något. Jag vet inte, men jag är inte säker på om jag dog eller inte.. =/

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, fan vad skönt att det inte var en sanndröm

2008-10-22 @ 16:24:21
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0