Jueves

Idag är det torsdag vilket innebär att det är fredag imorgon och helg. Imorgon vid två åker vi ner till Karlstad, match på lördag mot just Karlstad. Efter matchen åker vi hem, känns lite konstigt med bara en match i helgen. Ännu mer konstigt att vi endast kommer ha enkelmöten hela denna månad vilket innebär endast tre matcher. Knasigt.

Igår fick vi Herbalife så jag tog en proteindrink efter träningen sen har jag kört igång med resten idag. Spännande och se om det blir någon förändring. Hoppas det!

Fick ett oväntat samtal nyss, men ett uppskattat sådant. Skönt att veta att allt är lugnt. STOPP!

Ikväll är det träning, innan det ska jag bort till bror och Miwa och hälsa på lilla Emmie. Har ju inte allt för mycket tid över till sådant numera. Sen efter träningen funderar jag på att se Saw 4 så att jag och Lillan kan se femman i helgen, hon har ju redan sett fyran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0