Upprepning

Det känns som om jag upprepar mig varje gång jag ska påbörja ett blogginlägg. "Sitter på jobbet nu och ska snart fika.." Det kan bero på att jag jobbar varje dag mellan 7-16 sen tränar jag varje kväll därför har jag inte så mycket annan tid än den på jobbet att blogga på. Därför får ni genomlida alla dessa upprepningar om att jag jobbar och har träning ikväll för jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva annars. Ibland kommer några gobitar men kanske inte tillräckligt ofta. Så jag ställer er alla där ute i världen, vad ska jag skriva om?

Det är ju ganska svårt att skriva om min händelserika dag och allt jag varit med om då det inte finns så mycket upplevelser under mina dagar. Men idag kan jag berätta en sak som jag kanske ska göra =]

Jag, Emelie och Bettan ska efter jag slutat jobba åka ut till rusta och jysk. Jag ska nämligen köpa en julgran till mitt rum =] jag måste också köpa julgransljus och kulor och glitter. Jag funderar på att köpa lila och silvriga kulor iår. Eller vadå iår, jag har aldrig förr köpt en julgranskula. Emelie kanske lyckas trots allt...

FIKA!!!!




Dagens:
Diss: Städa =(

Hiss: Handla julgran =) + får ett städat rum och förhoppningsvis assistans av Emelie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0