Tacos

Sitter och väntar på träningen nu. Ska hämta Nordin om tio minuter sen hämtar vi upp Emelie på bussen från Umåe. Det blir en lång träning idag. Först löpning ute med Grön i 45 minuter sen går vi in och kör innebandy i 90 minuter.

Idag käkade jag tacos till lunch på jobbet, det var jätte gott. Alla som jobbar på verkstan brukar beställa mat från ett ställe så kör dom det till oss och förra gången det var tacos blev jag så sugen så jag sa till Ann att hon skulle säga till nästa gång det var tacos. Det var alltså idag och jag fick äta det tillsammans med min bror Björn. Det var trevligt med tanke på att annars skulle jag suttit där själv. Alla andra på kontoret åkte ut och käkade.

Imorgon blir det jobb, sen gym, sen matteplugg med Emelie, sen mat (frågade Emelie idag vad vi skulle äta och hon kom med det otroligt graciösa förslaget, makaroner och korv :/) efter det blir det själevad. Ska till Näktergalen och gratta henne på födelsedagen och se idol.

Nej nu måste jag klä på mig och åka...

Kommentarer
Postat av: emelie

Bestäm mat du då :P!

2008-11-20 @ 21:37:05
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0