Städning

Sitter och kikar på idol nu samtidigt som jag sitter vid datan. Det händer inte särskilt mycket ikväll vilket i och för sig är ganska skönt. Skuller varit lite roligare och ha någon att snacka lite med bara men ibland är det helt enkelt bara såhär.

Efter jobbet idag skjutsade pappa mig till Lillan, där blev det storstädning. Hehe nej men typ, men inga problem var det. Fattar inte riktigt hur det kan bli så mycket roligare att städa bara för att man är två som traskar runt i lägenheten och torkar, diskar eller damsuger. Efter städningen var det dags för en liten geografi lektion då jag presenterade det otroliga tidsfördrivs "spelet" Seterra för Emelie. Hon fick en hel del "aha"-upplevelser samtidigt som jag fick mig en liten funderare. Jag säger helt enkelt inte mer än så.. Emelie får lägga en egen kommentar dit =]

Just nu sjunger Johan Palm, eller vet inte riktigt vad jag ska kalla det han gör? Det ska visst vara soul som tema denna vecka men vad vet jag... =/




"I wonder how
I wonder why"

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Jag skulle ha velat varit med och se när Emelie spelar Seterra! HAHA.

2008-11-15 @ 00:04:58
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: emelie

HAha. tack för den elin och tack för den angelica :P

2008-11-15 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0