Save me

Sitter på jobbet och gör absolut ingenting och har inte gjort någonting annat sen jag började heller utom fika 9.30. De är nämligen så att de bytte ut någon brandvägg igårkväll som dom fortfarande inte har fått att fungera så vi kommer inte in i terminalservern som det så fint kallas. Vi måste in dit för att komma åt alla program såsom monitor så vi kan arbeta. Vi kommer heller inte åt mailen och telefonerna fungerar inte heller.

Tråkigt, tråkigt. Skulle varit skönare att vara hemma idag och vila lite men framförallt göra saker som man inte annars hinner med som jag tycker är roligt och givande. Även saker som inte är lika roligt skulle man kunna göra också.

Gårdagens hiss var verkligen en HISS! One tree hill är något av det bästa som hänt mig tror jag =] Jag trodde inte att man kunde bli så fast och förälskad i en serie. Det är ju trots allt inte på riktigt men det spelar faktiskt ingen roll för det är helt underbart att slänga omkull sig i soffan och bara ligga och kika på Tree hill och drömma sig bort. Jag glömmer helt enkelt min egna ohändelserika vardag och följer istället med in i deras. En sorts verklighetsflykt. (tolka det som ni vill)

Ikväll är det träning igen, ska gå tillbaka till min egna klubba ikväll. Provade spela med en kortare igår och det var väl helt okej men eftersom det är match på fredag så vill jag inte göra alltför stora förändringar innan dess. Därför spelar jag med min egna 95 cm långa klubba ikväll och på fredag men sen till veckan då jäklar ska det hända grejer. Tro det eller ej men jag ska kapa den 5 cm, ja ni hörde rätt. Världshistoriens ovigaste ska slå på stort och lära sig böja på benen.


Är förresten fortfarande fundersam hur tusan Titti gjorde sitt partytrick imorse, vart tog vattnet vägen?





"I've got a candle,
And I've got a spoon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0