frisören

Har nyss varit och klippt mig och gjort slingor på attityd. Det blev egentligen inga drastiska förändringar som jag först hade hoppats på. Vi får helt enkelt ta det en annan gång. Färgen på slingorna är ljusa, fast inte så jätteljusa bara så att det ser ut som lite skiftningar typ. Det var bra för det var så jag ville ha. Själva klippningen kunde vi väl tagit i lite mer i men det blir som alltid när man sätter sig i stolen man håller bara med och vet inte alls hur man vill ha det. Även fast man innan har sett ut på bild hur man ungefär vill ha det så kan man inte riktigt få ur sig det där utan säger bara "ääh ta lite i topparna". I och för sig sa jag inte så mycket idag men det blev i alla fall toppning ca 5-6 cm, lite uppklippt och lite snelugg. Helt okej.

Nu ska jag gå och fika sen återgå till arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0