Förlåt

JAg ber om ursäkt för det knasiga inlägget igår. Det var väldigt krångligt att skirva ett inlägg samtidigt som jag pratade, såg på hockey, drack julmust och åt en chokladbit. Egentligen har jag inte ens läst igenom inlägget så jag vet inte riktigt hur knasigt allt låter men det känns som jag inte riktigt vet vad jag skrivit.

Idag har jag i alla fall fortsatt lite på julhandeln. Åkte till Coop och köpte en stjärna på fot som jag nu har i mitt "fönster" på jobbet =) Jag hittade även en silvrig spira som jag ska ha i min julgran som jag inhandlade igår.

Ikväll är det match, IKSU här hemma i Skyttis Arena. Det kommer blir tufft men det är bara roligt, hoppas det blir mycket folk på läktarna och lite drag. Jag hoppas inte på för mycket men det skulle vara kul =)

Nu ska jag  gå och fylla mina vattenflaskor och klunka i mig massa vatten. TAGGA, TAGGA, TAGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0