El Stocolmo

Idag är det måndag och jag är tillbaka till vardagen igen. Ibland önskar jag att helgerna och veckorna kunde byta plats, att man jobbade två dagar och var ledig resten. Stockholm i helgen var i alla fall bra, Disturbed var jätte bra och Shinedown var superduperbra.

Idag är ingen bra dag, vet inte hur men jag känner att den inte är bra. Får ångest över att jag inte ringde dig i lördags men tiden fanns inte riktigt där och när jag istället tog mod till mig igår och ringde svarade du inte. Vet inte om det var något speciellt eller så men det känns inte bra. Mitt hjärta eller något är inte bra.. Kanske sitter det bara i huvudet, vem vet?





"Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0