Dam, dam ,dam dadadadam, dam, dam...

Snart slutar jag jobbet och får åka hem och äta den där graciösa maträtten jag skrev om i ett annat inlägg, nämligen korv och makaroner. Det funkar väl det också även fast jag inte är sådär jätte förtjust i korv men man måste ju vara snäll med mamma ibland.
Dag 1
Mamma: - Elin, vad ska vi äta idag?
Jag: - Makaroner och köttfärssås!
Dag 2
Mamma: - Elin, vad ska vi äta idag?
Jag: - Makaroner och köttfärssås!
Dag 3
Mamma: - Elin, vad ska vi äta idag?
Jag: - Spaghetti och köttfärssås!?
osv...

Jag menar vadå? jag tycker om makaroner/spaghetti och köttfärssås =]



Dagens:
Diss:
Huvudvärk
Hiss: One tree hill ikväll med lillan

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhååå one tree hill, jag ska snart ta och spana! Fotograferingen gick på 250 kronor (tror jag det var) om man ville beställa bilder, annars är det gratis;) Fotografen var grymt kul och duktig;)

Sköt om dig tjejen!

2008-11-25 @ 17:13:17
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0