Bad day

Ingen bra dag idag, ingen bra dag alls. Vet inte vad felet egentligen är utan dagen känns bara skit. Jag tänker för mycket, ältar gammal skit alldeles för mycket. Eller gammal skit är det väl inte men saker som hänt förut som jag inte kan släppa. Funderar på hur det skulle varit om saker och ting inte skulle hänt, vad jag kunnat gjort istället.
Nej nu får det vara slut med det här (försöker intala mig själv)!

I helgen hade vi match borta mot Karlstad där vi förlorade med 5-2 och ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte vad det är med laget nu. Det känns inte helt som det ska..

Jag vet inte mycket idag alltså...






"One day you'll get sick of
saying that everything's alright"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0