Västerås

Jaha då var man hemkommen igen då. Känns mindre bra om jag säger så. Bröllopet var jätte fint, Sandra var jättefin! Kevin och Molly var hur söta som helst även fast Kevin vägrat ta på sig sin skjorta. Hann med att shoppa lite också i Västerås med tanke på att jag, Johan och Mikaela åkte ner redan på Torsdagen. Vi bodde på First Hotell Plaza, hade ett jätte stort rum med badkar och allt =) Jag drog med mig båda två upp i hissen. Hotellet har nämligen 25 våningar och en hiss som går på utsidan av huset och har spegelfasad. Riktig härlig känsla när man åkte upp. Hissen fortsatte bara högre och högre, man hade ingen aning när den tog slut. Det pirrade liksom sådär i magen.

Missade tyvärr 14 dagars i fredags men det tog jag igen på bröllopsfesten istället där det blev ett riktigt drag. Där var det öppen bar vilket fröken Gustafsson tycker är helt utmärkt. Tyvärr tyckte hon inte det var lika bra på söndagmorgon när hon vaknade. I det stora hela har det här varit en bra helg med många trevliga människor och aktiviteter. Jag tycker fortfarande lika mycket om skåningar, om inte ännu mer nu!

Jobbigt att komma hem igen. Jag kände det att desto närmare vi kom desto mer drog ångesten åt i magen och i halsen. Tillbaka till vardagens helvette igen. Tillbaka till livet jag inte klarar av...





Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0