Tisdag

Har börjat med en idrottsuppgift nu, går väl sådär. Ska till Johan på torsdag och göra klart den med tanke på att den ska in på fredag.

Imorgon har jag bara en lektion, skönt. Den är första timmen och det är Kondition och styrka, vi ska vara uppe på Skyttis och springa intervaller. Jag funderar faktiskt på att ta mig i kragen och cykla dit upp imorgon. Känns lite drygt för jag måste åka så tidigt och att träna på morgonen är överhuvudtaget inte min grej. Hmm.. Jag får se vad vädret säger.

Fick förresten två uppgifter till idag av Lisa som vi ska göra i Svenska C. En där vi antingen ska göra en intervju med en speciell person som vi inte känner särskilt väl eller söka reda på fakta om ett annorlunda yrke. Vi fick välja själv men båda delarna ska skrivas ihop i artikel form. Känns drygt. Plus att vi fick en annan uppgift där vi antingen skulle bära med oss en bandspelare en hel dag och spela in en dagbok eller göra någon sorts instruktionsfilm där vi spelade in röst och fick använda oss av bilder där vi skulle instruera någonting. Vi fick dock inte filma utan bara bilder och röst.

Nyaste One tree hill har säkert kommit nu men jag har tyvärr fått virus på min externa hårddisk så den är inlämnad för omformatering. Den var formaterad på något speciellt vis så vi kunde inte göra det sjävl.. Typiskt! Men men jag får väl se det en annan dag eller se det på datorn. Skulle faktiskt vara kul att spara det till nästa vecka så jag kan se två samtidigt men jag tror inte jag klarar av det.. =/ Just ja, nästa vecka är jag ju i Stockholm när det släpps.. då frå jag ju vänta längre med det också.. Detta tåls att tänka på =)





Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag såg näst nyaste igår och catte laddade hem nyaste igår så jag funderar på att spana på det idag.. Men man vill liksom ha det kvar också! Klurigt

2008-05-07 @ 09:48:04
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0