Söndag

Idag är det söndag och jag fyller år imorgon. Jag tror inte jag vill fylla år..

Har varit på Örnexpo idag igen, kollade på brors match och gick runt en snabbis och kikade lite igen. Tittade också på några killar som hoppade med cyklar. Riktigt coolt var det faktiskt, knäppte några häftiga bilder med min telefon. Hade ingen kamera med mig så då får man ta vad man har =) nästan direkt när jag kom hem ringde sara och frågade om jag ville följa med henne och ella och fika. Självklart ville jag det, så jag åkte in till stan och fikade med dem. När jag kom hem käkade vi och nu hamnde jag här. Sitter och försöker skriva lite på psykologin, går inte så bra..





image1




Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis tjejen! ;)

2008-05-05 @ 19:08:13
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Carro

Jaaa va spännande det skulle vara om du fick en liten vovvsing!:) Det tycker jag!

Nu ligger Livia i mitt knä och sover:) Du får gärna komma och hälsa på någon dag, hihi! Hon är så otroligt söt!

Syns på ett tag! Kram Carro

2008-05-06 @ 08:16:21
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0