Plattan

Hade klassfest hos Rebecka ikväll. Jag är redan hemma. Kvällen började bra och hade en bra fortsättning en stund sen trodde jag att det skulle funka efter det också men det gjorde det inte. Därför åkte jag hem och nu är jag hemma. Jag vet inte om jag ska säga att det var bra eller dåligt att jag ringde till dig. Bra på ett vis för då fick jag prata med dig lite men dåligt på ett vis för jag har ju lovat din mor att inte ta kontakt med dig innan du tar kontakt med mig.

Det går inte att förklara hur mycket jag tycker om dig. Tårarana bara sprutar nu, jag kan inte sluta tänka på dig. Du är underbar!!! Jag klarar mig inte utan dig. Jag säger inte nu att vi behöver ha samma kontakt eller samma intensiva vänskap som förut men jag vill i alla fall kunna ringa dig då och då och kunna träffa dig när jag vill.





Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0