Onsdag

Redovisade projektarbetet idag. Eller vet inte riktigt om jag kan kalla det redovisning men vi berättade lite vad vi gjort och så.. Hade kondition och styrka i morse så jag och Ella sprang runt Höglandsjön.

Imorgon åker vi till Västerås, jag, Johan och Mikaela. De andra kommer ner under fredagen. Har börjat packa lite smått nu med tanke på att vi ska försöka komma iväg vid tio imorgon bitti och jag måste träna innan =/ hatar att träna på morgonen.

Igår var jag och provade frisyren till balen och idag var jag och testade klänningen. Hon fick nåla in den lite och ska sedan sy den sen får jag hämta den. Känner mig inte alls sugen att gå på bal. Önskar mer och mer att jag inte ska dit. Men det känns som nu är det inte så mycket att göra åt, så mycket saker som redan är bokade och halvt betalda så jag får väl plåga mig igenom det ändå.

Ikväll måste jag in till Johan och plugga. Måste bli klar med allt ikväll innan vi åker imorgon.. Drygt!




Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Rika

Vilken snygg design du fått:) Ha de så kul i Västerås med btw:P

2008-05-21 @ 16:04:05
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0