Natt

Nu har jag skickat in Svenska C artikeln, Psykologin, Religionen och Multimedian. Ska skanna in matten imorgonbitti och skicka in den då, med tanke på att så klantig som jag är glömmer jag den hos Johan. Har varit riktigt kreativ ikväll med tanke på att jag hunnit med allt det här.. Det är väl inte av den bästa kvalitén men det är i alla falla någonting. Jag känner liksom som att jag inte riktigt bryr mig längre, vilket jag egentligen borde göra väldigt mycket nu på de här sista arbetena.

Ska upp tidigt imorgon och träna. Sen blir det till att sitta i en bil i flera timmar, förhoopningsvis somnar jag en stund =) Nej nu ska jag se vad jag kan hitta på. Good Night




Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Rika

Varsågod:) Hehe, ja det är så sant;P

Jag är också klar med min sv-artikel nu (skönt!) har bara ljuddagboken kvar. Hehe, jag är likadan som dig. Jag orkar inte heller bry mig så mkt i arbetena för tillfället fastän jag borde göra det egentligen:P Hoppas du får det trevligt i Västerås:)

2008-05-22 @ 09:25:07
URL: http://hockeyrika.blogg.se
Postat av: Carro

Du är duktig du Elin :)

2008-05-22 @ 17:44:28
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0