Lördag

Kom hem från Stockholm igår. Det var väldigt skänt att få komma hem och få sova i sin egen säng. Sängarna på båten var ingen hit direkt. I stora hela var resan helt okej, en del studiebesök var ganska intressanta medan vissa inte alls var det. Det var stressigtr på torsdagen att hinna mellan alla vilket gjorde det hela mycket jobbigare. Kvällarna var bättre i alla fall =) Mählers tal var underbart!

Idag har vi haft träning och ska snart iväg på nästa. Vi tränade kl 10 imorse, vi sprang coopertest vilket gick värdelöst. Sen körde vi de övningar vi kommer ha som bålstabilitets träning senare så att vi skulle få lära oss och prova på övningarna. Vi tränat igen kl 15 då ska vi köra explotionspasset vilket inte känns allt för bra. Imorgon tränar vi också två pass ett kl 10 och ett kl 15, vi ska vara inne åtminstone ett av de passen.

Nu sitter jag och lyssnar på Pirates of the Caribbean musik, en del låtar är riktigt läckra faktiskt.
Skulle egentligen kanske plugga lite. Åker till Västerås på torsdag till veckan och blir borta tills på söndag. Vilket betyder att jag måste ha gjort klart alla mina uppgifter tills på onsdag för sen sätts betygen =/ Det känns inte riktigt helt okej när jag börjar tänka på vad jag har kvar att göra faktiskt..



Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, fy tusan vad skönt det var att sova i sin egen säng :D

2008-05-17 @ 23:21:23
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0