Lördag

Igår var jag hos Sara och grillade, det var jätte gott =) ella var grym på grilla! vi såg på Talang 2008 och spelade plump. Självklart genomförde jag min uppgift som alltid när vi spelar plump. Jag ser till att alla andra slipper komma sist och bli ledsen över det.

Idag har jag och pappa varit en sväng på stan, eller jag sprang in på ödlan och brorsan och frågade om min tid jag har där. Eftersom min telefon pajade var det ite svårt att tyda siffrorna på displayen så jag kunde inte se vilken tid jag hade. Nu är det bortgjort i alla fall. Klantig som jag är glömde jag alla matteböcker på skolan och vi har prov på måndag. Smart Elin! Som tur är ska jag få låna och kopiera Sofias papper så jag kan plugga lite i helgen. Ska in till stan igen när hon hör av sig.

Jag kanske ska färga mitt hår ikväll =) Vi får se hur det blir med det..


"I try to live without you, every time I do I feel dead"
Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0