Estocolmo

Inatt 24.00 åker vi till Stockholm. Vi är fyra klasser som drar iväg med två bussar. Det känns lite drygt faktiskt men samtidigt roligt att göra någonting. Det som är mindre bra är att vår klass ska på 7 studiebesök medan de andra klasserna ska på ungefär 4 och de har själv fått bestämma lite vart de ska. Tråkigt, tråkigt att det skulle bli så men det är väl bara att gilla läget och ta det som det är.

Idag fyller Ella år, vi ska dit ikväll och gratta henne =) Känns lite stressigt sen bara, måste hinna packa också. tänkte göra det när jag kommer hem från kalaset. Nu funderar jag på att sätta mig och plugga lite, är ju inte särkilt länge kvar nu och man måste ju hinna göra allting.


Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Rika

Mm, de är ganska orättvist egentligen:/ Det blir ju som att vi går i skolan på övertid lr vad man säger i jämförelse med de andra klassena. Jaja, hoppas det blir kul iaf:)

2008-05-13 @ 21:19:42
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0