Utilitarism

Vilket ord, hur kommer man egentligen på ett ord som utilitarism? Jag gillar i alla fall inte den som kom på det, för skulle ingen kommit på det skulle inte vi behöva jobba med det på skolan. Fast egentligen, om inte det ordet funnits skulle det troligen ha funnits ett annat ord eller teori jag kunnat klaga på. Jag är ganska bra på klaga tror jag.

Har i alla fall varit ute på en promenad och sen körde jag lite lätt styrka nere i källaren. Riktigt skönt med en promenad faktiskt, det kändes som det var längesen. Märkte när jag skulle starta Ipoden att det var slut på batteri så det fick bli en tyst promenad vilket egentligen var ganska skönt. Lugnande.

Nej nu ska jag sätta igång med plugget igen, wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0