trött

Är så fruktansvårt less på religion/filosofin nu, funderar på att ta sats och skicka iväg den nu..

Jag är trött, det kan bero på att jag har varit/är sjuk. Men jag känner mig inte sjuk längre, jag har inte feber och så utan mår bara jätte illa och är jättetrött. Tårarna kommer när jag minst anar och allt är bara mycket jobbigare.

Inget bra på TV ikväll heller, eller inte vad jag vet..
Såg National Treasure - Hemligheternas bok idag när jag kom hem från skolan. Gick som sagt hem lite tidigare, orkade inte med mer än två lektioner. Det var i alla fall fruktansvärt dålig kvalité på den och ljudet var inte så där jättebra det heller. Men det gick att se på och trots det var den bra så hur bra är den inte om ljudet och bilden är bra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0