Sjuk

Mina planer om att skriva klart religion/filosofin idag gick helt och hållet i kras. Har legat orörlig hela dagen med feber m.m. Nu känner jag mig äntligen lite bättre och går ner för att kolla om febern är borta, tyvärr så hade jag fel och den hade stigit så nu ligger jag på 38.5 och mitt vanliga är typ 36 :S

Blir ingen skola imorgon, förhoppningsvis mår jag bättre och kan skriva klart den då, sista chansen! Missar "mötet" också men ska jag vara ärlig så känns det bra. Jag vill inte gå dit, jag försöker ge det en chans men det verkar inte funka. Känns lite dumt att säga det efter 3-4 gånger men jag har gett det en chans och jag kommer inte säga mer. Jag har inte svaren på hennes förbaskade frågor och jag tror seriöst att jag inte kommer hitta dom heller. Fick en upggift också från förra gången som vi skulle kolla av nu, jag har inte ens gjort det en enda gång. Jag minns knappt vad det var jag skulle göra. Det där med minnet är inte bra när jag är i "pressade" situationer. Allt som sägs försvinner efteråt.

Tänk om jag skrivit allt det här på religion/filosofin istället? Det här är bara mycket lättare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0