One Tree Hill

Har sett det 12:e avsnittet på säsong 5 nu. Den serien är bara för bäst! Jag kommer aldrig klara mig en vecka tills nästa avsnitt men jag har väl inget annat val.


Pallrade mig upp till skolan idag i alla fall, provet gick väl okej och talet lika så. Nu är det bortgjort i alla fall så det är skönt. Har bara en lektion imorgon, Filosofi men vår lärare var sjuk både igår och idag så tro om han kommer imorgon..? Ska man dit eller inte?
Har bara psykologin och göra nu, den ska egentligen in imorgon men det kommer inte gå, jag har inte riktigt börjat särskilt mycket på den och jag orkar inte göra någonting nu idag..

Har träning ikväll, det skulle visst vara internmatch. KUL, om jag skulle vara med.. Känner mig inte riktigt pigg än så jag åker bara dit och kikar.

Nu ska jag fortsätta leka i Photoshop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0