Mindre dum..

Har börjat fatta litegrann nu hur det hela fungerar men inte helt och hållet utan får fortfarande testa mig fram.
Lugn dag idag på skolan, endast två riktigt lektioner men var ändå där från 8.10 - 14.00 ungefär. Är hemma nu och behöver plugga minst lika mycket nu som igår, men känner inte riktigt att motivationen finns här. Jag får väl göra ett försök och hoppas på att jag blir mer eller mindre klar med någonting idag så jag kan börja med nästa imorgon. Inte för att det finns något direkt stort hopp om att jag kommer bli klar men vi ser väl :)

Har träning ikväll också. Serien är slut med tanke på att vi inte gick till slutspel. En ynka liten poäng ifrån!
Jag hoppas lite att träningen blir som sist, lite fotboll och så fast skulle ändå vara kul att träna riktigt med mycket spel. Men men vi får väl se hur det blir.

Ännu ett One tree hill avsnitt har kommit ut, jag ska försöka hålla mig tillbaka och spara det ett tag. Måste som sagt plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0