"Ledig"

Är hemma idag, har eget arbete på alla lektioner idag så jag ansåg att jag inte riktigt behövde pallra mig iväg till skolan. Risken fanns ju att om jag skulle sitta hemma och säga att jag skulle plugga skulle det inte bli något gjort. Men riktigt så blev det inte, jag ställde väckarklockan, klev upp, gick ner och kokade ägg, glömde bort dom så jag hade inte en aning hur länge de hade kokat så de var lite lös men men åt i alla fall lite frukost sen gick jag raka vägen upp igen och satte igång och började skriva på historian som dock skulle lämnats in redan för 5 veckor sedan men det får gå ändå.
Nu har jag i alla fall tänkt att ta en paus och pallra mig ner och träna lite för att sedan kanske äta lite lunch och sedan återgå till plugget igen, kanske klämmer in det nyaste One Tree Hill avsnittet därimellan också :)

Fick dessutom lite ordning på bloggens utseende igår, kanske inte precis som jag hade tänkt mig men det här är kanske bara början :D vem vet det kanske kommer mera!

Träningen igår blev ungefär som jag hade tänkt mig, vi spelade backar mot forwards. Vi backar vann på straffar i slutet :) yes!

Nej nej nu kan jag inte sitta här och lata mig längre, träning väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0